23 april 2018

HIJ KLEURT MIJN LEVEN!

Ik sta op en ga me douchen. De afgelopen dagen heb ik me iedere dag steeds meer verheugd op de dagen die gaan komen. Het is tijd om mijn leven weer te voorzien van nieuwe kleuren. 

Heb je dat ook wel eens, dat het lijkt alsof je op de automatische piloot bent gezet? Ik ben er de afgelopen dagen achter gekomen dat ik dat helemaal zelf heb gedaan. Ik heb namelijk een keuze om op te staan, mezelf een spiegel voor te houden en de mooie vrouw te zien zoals God me heeft bedoeld! Niets automatische piloot, maar gaan als een vrouw van Sion! 
Met God kan iets kleins veranderen in iets groots; een groot gebaar naar een ander, een grote verandering in je leven of een groot verlangen in je hart.

Zo verwachtingsvol als ik woensdagochtend op stond, zo verwachtingsvol zit ik nu in de bus, weer op weg naar huis!

God heeft zich het afgelopen jaar op een geheel nieuwe wijze aan me laten zien. Ik heb ontdekt dat God nog veel meer voor me heeft! En wat waren de afgelopen dagen daar een enorme bevestiging in.

Op vrijdagochtend werd ik wakker in het hotel en had, zoals gewoonlijk, mijn 1 op 1’tje met God. Hij vulde m’n hart met een gebed; dat de komende dag voor alle aanwezige vrouwen mocht zijn als de wonderbare spijziging! Dat we allemaal overvloedig gevoed mochten worden door Zijn Geest.
Ik luisterde dan ook met open mond naar de spreekster Priscilla Shirer; de wonderbare spijziging was precies het verhaal dat zij benoemde. Het was alsof God zei: nu moet je opletten Anita!

In mijn leven drukt er behoorlijk wat op mijn schouders, als een menigte die gevoed moet worden....
Ik ben al snel geneigd om ‘deze menigte’ zelf te voorzien van voedsel. Maar ik mag met die druk naar Jezus gaan, met dat wat ik al in me heb! Hij weet allang dat ik de tools in handen heb om met de druk in mijn leven om te gaan. 
En het mooie is; Hij wil mijn gaven en talenten gaan vermenigvuldigen, zelfs zodanig dat er een mand vol over blijft!

Sinds ons leven in zwaarder weer terecht is gekomen, is God zoveel meer zichtbaar geworden in ons leven. satan wil dat we ophouden met roeien en opgeven, maar God wil juist het tegenovergestelde: Hij wil ons in onze kwetsbaarheid raken en opbouwen! Ons oprichten tot een statig zeilschip dat schatten van Hem uit te delen heeft!

Jezus gaf Zijn leven voor mij, opnieuw geef ik mijn leven aan Hem! 
Ik ga met Hem de menigte tegemoet met Liefde, zonder eerst allerlei vragen te stellen! Ik kies voor inlevingsvermogen, boven de individualiteit!
En om met Hooglied 2:16 te spreken:
Mijn God is van mij en ik ben van Hem!
Ik laat Zijn trouw mijn dagen kleuren.

Deze blog heb ik geschreven op de terugreis naar huis vanaf de Color conference Hillsong in Londen. Wat een ervaring is dat! Een echte aanrader voor iedere vrouw die op zoek is naar (meer van) God!

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je Danielle! Er is de afgelopen dagen zoveel gebeurd en door te schrijven kan ik het allemaal op een rijtje krijgen.... Er zal nog wel meer volgen 😉

      Verwijderen
  2. Wat een fijne inzichten Anita. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen